Kom naar de Onderwijsstaking

🗓 Woensdag 6 november 🕙 10.00u 📍Dam, Amsterdam

Geef onze leraren eindelijk de waardering, het salaris en het vertrouwen dat ze verdienen. Doe mee met de lerarenstaking op woensdag 6 november op de Dam in Amsterdam.

Onze leraren zorgen voor de toekomst van Nederland. Zij zorgen dat onze kinderen goed onderwijs krijgen. Dat ze leren schrijven, leren lezen, leren meedoen in onze maatschappij.

Maar helaas zien we in het echt vaak anders. Klassen zitten overvol, leraren zijn overspannen en de eerste school is zelfs al gesloten door het lerarentekort. Docenten worstelen al jarenlang met goed onderwijs geven. Het zijn mensen die met hart voor de zaak voor de klas staan, maar te vaak met lood in de schoenen. Het kan zo echt niet langer.

Keer op keer wordt de leraar beterschap beloofd door de politiek, en keer op keer krijgen ze structureel te weinig om écht het verschil te maken. Geef onze leraren nou eindelijk de waardering, het salaris en het vertrouwen dat ze verdienen.

Doe mee met de lerarenstaking op woensdag 6 november op de Dam in Amsterdam. Dan staan we zij aan zij: leraren, ouders en iedereen die goed onderwijs in Nederland wil.