Appteams vormen de ruggengraat van onze campagne. Het zijn teams van ongeveer 10 online campaigners met één aanvoerder, die zich verenigen in een groepsapp op WhatsApp. De aanvoerders staan in direct contact met het landelijke campagneteam. Zij delen updates met het team en zorgen ervoor dat het appteam voor iedereen een fijne, veilige en gezellige plek is!

Meld je direct aan 💪

Actievoeren in een appteam

Met jouw appteam voer je samen acties uit, waarmee je op veel verschillende manieren het gesprek aangaat met kiezers. Dit kan zowel online als offline zijn: iedereen kan dus online campaigner worden! Zo kun je de ene week de nieuwe aflevering van onze podcast Jesse& met een vriend bespreken, en de andere week een gesprek aangaan met een kennis over een politiek onderwerp dat jullie beide interesseert. Het is namelijk essentieel dat we het gesprek aangaan. Met elkaar, maar vooral met anderen. Op die manier zorgen we er samen voor dat niemand in Nederland meer om de #GroeneGolf heen kan. 🌊

Mocht je nou toch nog vragen hebben, bekijk dan de veelgestelde vragen of stuur ons gewoon een appje!

Doe je mee met de belangrijkste verkiezingscampagne
ooit? 💚

Twijfel je nog? 3 argumenten om online campaigner te worden

👉 Wij voeren campagne voor #MeerToekomst. Jij staat toch ook voor meer geld voor zorg, onderwijs en klimaataanpak? Meer betaalbare woningen? Kortom: #MeerGroenLinks?

👉 Online campaigner zijn is heel laagdrempelig! Het enige wat je nodig hebt zijn een telefoon met WhatsApp, en een groen hart. 💚

👉 Meer dan 2000 campaigners gingen je al voor! Daarvan werden er bijna 1500 voor het eerst actief deze campagne!

Eerst je vraag stellen?

Ben je geïnteresseerd om online campaigner te worden, maar heb je nog een paar vragen? Wie weet staat op deze pagina jouw antwoord. Mocht dat niet zo zijn kun je ons ook direct een vraag stellen via een appje

Over appteams

Over online campagne voeren

Over online campaigner zijn

Wij hopen dat je je antwoord hebt kunnen vinden.

Kunnen we ook op jou rekenen tijdens onze grootste online campagne ooit?
#GroeneGolf 💚