Zo winnen we de verkiezingen

🍀Met Wijnand Duyvendak 🗓 Woensdag 24 april 🕖 Deuren open 19:00 📍Nivon, Dirk Smitsstraat 76, Rotterdam

Wat betekent de verkiezingsuitslag voor Nederland? En wat kun jij doen? Op woensdag 24 april gaat onze campagneleider Wijnand Duyvendak in een speciale campagne-sessie met jou in gesprek.

GroenLinks heeft een enorme winst behaald bij de Provinciale Statenverkiezingen. Nooit eerder waren we zo groot in de Eerste Kamer. Onze groei zet door. Maar veel mensen hebben een dubbel gevoel vanwege de winst van Forum voor Democratie. Donderdag 23 mei, zijn er weer verkiezingen. Een nieuwe krachtmeting komt er dus al snel aan. Wat kun jij doen? Kom op woensdag 24 april om 19:00 naar Rotterdam en praat mee!

Heel veel mensen willen wat doen. Voelen juist nu de urgentie op te komen voor het klimaat, eerlijk delen, een samenleving waar het is ‘met elkaar in plaats van tegen elkaar’, een samenleving waarin iedereen ertoe doet. Wat betekent de uitslag van de Provinciale Statenverkiezingen voor de Europese campagne? Hoe kunnen we deze verkiezingen winnen? Hoe kan jij daaraan bijdragen? Wat kan iedereen doen? Ik ga hier graag met jou over in gesprek. Omdat we samen voor verandering op kunnen komen. Omdat wij samen kunnen winnen.